Інтернет-магазин "Merlini" здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України «Про захист прав споживачів».

БЛАНК ЗАЯВИ НА ПОВЕРНЕННЯ

Повернення:

1) У випадках можна повернути товар?

Якщо з будь-яких причин Вам не підійшов замовлений товар, Ви можете повернути покупку протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, за умови, якщо:

  • товар не був у використанні/вжитку;
  • збережено товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка, комплектність;
  • у Вас зберігся розрахунковий документ, вкладений у посилку.

Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця за тарифом перевізника.​
Крім випадків, коли причиною повернення стала помилка магазину (наданий не той розмір, або колір, товар має фабричний брак).

Якщо товар придбано у межах акції, де умовою отримання знижки було придбання кількох позицій, повернення здійснюється за спеціальними умовами. Про умови повернення акційних товарів читайте нижче.
Обмін відбувається, як завжди.
Якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), який Ви замовили, ми оплачуємо витрати за пересилання повернення. Якщо розмір товару вказаний виробником такий, як Ви замовили, але товар не підійшов - пересилання повернення або обміну покупець оплачує сам за тарифом перевізника.

З метою дотримання санітарно-гігієнічних норм Вам може бути відмовлено у поверненні нижньої білизни, за винятком випадків, коли товар не був у використанні та цілісність його упаковки не порушена, а також випадків, коли доставлений товар не відповідає Вашому замовленню.

2) Умови повернення акційного товару:

  • обмін та повернення здійснюється за ціною товару на момент придбання;
  • якщо умовою отримання знижки було придбання кількох товарів, товари вважаються комплектом.

У разі повернення неповного комплекту клієнту повертається вартість поверненого товару за вирахуванням повної суми отриманої знижки.

3) Брак товару:

Перед відправкою кожна одиниця товару проходить жорсткий контроль якості, що унеможливлює відправку товару не належної якості. У зв'язку з цим, якщо Ви отримали посилку і розплатилися за неї, а потім відмовтеся від товару через будь-який фізичний дефект: скол, подряпина або спробуєте повернути товар з вищезгаданими дефектами - ми відмовимо у поверненні коштів.

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

4) Куди відновити товар?

Адреса для повернення: «Нова пошта», ФОП Потапов Дмитро Віталійович, м. Дніпро, склад № 163, телефон: +380635926178.

Повернення здійснюється за рахунок покупця за тарифом перевізника.​
Крім випадків, коли причиною повернення стала помилка магазину (наданий не той розмір, або колір, товар має фабричний брак).

5) Необхідні умови повернення:

  • Заповніть бланк повернення (див. у посилці) або попросити надіслати бланк повторно у менеджера за телефоном, у Вайбері або Телеграмі: +380635926178;
  • Надішліть товар за адресою, вказаною в бланку;
  • Отримайте гроші на картку.

Термін повернення коштів - від 2 до 5 робочих днів з дати отримання повернення на Пошті.

6) Надіслали не те, що замовляли?

Якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), який Ви замовили, ми оплачуємо витрати за пересилання повернення. Якщо розмір товару вказаний виробником такий, як Ви замовили, але товар не підійшов - пересилання повернення або обміну покупець оплачує сам за тарифом перевізника.

Обмін:

1) У випадках можна обміняти товар?

Якщо з будь-яких причин Вам не підійшов замовлений товар, Ви можете повернути покупку протягом 14 календарних днів з дня отримання замовлення у відділенні Пошти, за умови, якщо:

  • товар не був у використанні/вжитку;
  • збережено товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, упаковка, комплектність;
  • у Вас зберігся розрахунковий документ, вкладений у посилку.

Обмін та повернення здійснюється за рахунок покупця за тарифом перевізника.​
Крім випадків, коли причиною повернення стала помилка магазину (наданий не той розмір, або колір, товар має фабричний брак).

2) Умови обміну акційного товару?

Якщо Ви хочете обміняти річ з цієї ж моделі іншого кольору або розміру – обмін відбувається як завжди. Жодних додаткових умов немає.
Якщо Ви хочете обміняти річ з іншої серії (наприклад, штани на кофту) з різною ціною, Вам необхідно попередньо сплатити різницю в ціні або вказати реквізити для повернення цінової різниці, якщо ціна на іншу річ менша за вже сплачену суму.

3) Як відбувається обмін товару?

  • Заповніть бланк повернення (див. у посилці);
  • Надішліть товар за адресою, вказаною в бланку;
  • Оформіть нове замовлення. У коментарі на замовлення напишіть слово "обмін".

Комплектація замовлення на обмін здійснюється після отримання повернення від Вас.

Якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), який Ви замовили, ми оплачуємо витрати за пересилання повернення. Якщо розмір на товарі вказаний виробником такий, як Ви замовили, але товар не підійшов – пересилання обміну оплачує покупець за тарифами перевізника.

З метою дотримання санітарно-гігієнічних норм Вам може бути відмовлено у поверненні нижньої білизни, за винятком випадків, коли товар не був у використанні та цілісність його упаковки не порушена, а також випадків, коли доставлений товар не відповідає Вашому замовленню.

4) Куди надсилати товар для обміну?

Адреса для повернення: «Нова пошта», ФОП Потапов Дмитро Віталійович, м. Дніпро, склад № 163, телефон: +380635926178.

Повернення здійснюється за рахунок покупця за тарифом перевізника.​
Крім випадків, коли причиною повернення стала помилка магазину (наданий не той розмір, або колір, товар має фабричний брак).